28 juni 2012

28 juni

Idag har varit en riktigt okej dag trots det dåliga vädret. Jag spenderade 40minuter på springmattan och är stolt över resultatet. Blev lite nostalgisk över att det var sista gången jag besökte "mitt" gym.
På eftermiddagen var vi och grillade under tiden som solen tittade fram. Sedan spenderade vi en timme med att se på bilar innan det var dags för bolagsstämma. Tyckte inte alls om det som diskuterades under mötet, men vad kan man, hus blir också gamla.
Efter mötet gick jag till min kusin som ville ha mänskligt sällskap. Hennes djur är ju två galningar. Till sist hann jag också med ett besök hos min återfunna vän.

MUMS! Grillade champingjoner med färskost och bacon och grillade nypotatisar

Årets första ärter. Undrar varför jag inte själv köpt ärter ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)