19 juli 2012

Lill-lördag

Började dagen med en kort länk, 3 minuter snabbare än på söndagen! Sedan gjorde vi typ allt och ingenting medan vi väntade att klockan skulle bli 14. När D var påväg på fest plockade jag ihop lite saker från lägenheten och "packade upp" hos mamma. Lite svårt att packa upp när det inte finns lediga skåp. 
När jag fixat mig färdigt plockade jag upp A. Vi spenderade kvällen med några svala, en sallad och mycket prat. Gjorde en snabbvisit hos min kusin innan vi därifrån gick de få stegen till baren. Hade en rolig utekväll med tjejerna (och mitt exex). Senare kom också D dit med sina arbetskompisar. När baren stängde gick vi hem till mamma. Fy s*tan så sjuka fötter jag hade idag morse. 

Kusin

<3

Tur syns de inte att vi är släkt

Annika 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)