2 augusti 2012

02082012

Sitter hemma och funderar ifall jag ska fara och träna eller ej. Var igår på spinning-timme så benen är aningen trötta idag. Kanske det räcker med att ja cyklar 11km idag. Tänker gå två 30 minuters pass imorgon innan jag ska på kvällstur. Min fot är ännu också lite svullen av broms-bettet, suck!
Har igår och idag varit på morgontur, den kortare och har slutat redan 14:15. Skönt så har man ännu hela kvällen ledig.
Har tagit ett bord på lopptorg för en vecka så måste gå dit och städa varje dag. Förstår inte varför folk måste slänga tillbaka och knyckla ihop plaggen de ser på. Ganska bra har mina saker haft åtgång som tur. För lite varje dag så blir inte bordet så proppfullt.
Igår så fyndade jag själv 6 stycken Arabia Koko skålar för 30euro. Oanvända dessutom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)