21 augusti 2012

15-21 Augusti 2012

Värst så tiden springer iväg! Mitt i plötsligt har det gått en vecka. Berättar kort vad som hänt den senaste veckan.
15.8 Ledig dag och vi firade min födelsedag med att gå ut och äta. Var på en ny restaurang som öppnat i år vid å-stranden. Jätte fint ställe och helt okej mat.
16.8 Min födelsedag. Spenderade den med att jobba kvällstur. Efter jobbet kom D och hämtade mig.
17.8 Först morgontur till kl 16 sedan hem och duscha och iväg till Annika som bjöd på hemlagad pizza, sallad och bra sällskap. En kort utgång blev det också. Tycker det är så roligt att de spelar svensk musik i baren också.
Pictonary hos Annika
18.8 Död i stort sett hela dagen men orkade sola tills regnet tog över. På kvällen till Lovisa på Burn-out. I ösregn. Högst antagligen största orsaken till förkylningen jag nu har ihop med mig.
19.8 Morgontur och efter det på ett kort träningspass. På kvällen blev film och grönsaker med dipp.

20.8 Morgontur och inget speciellt på kvällen.
21.8 Ledig dag. Ett besök på arbetshälsovården och sedan sushi med Annika. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)