28 augusti 2012

17:17

Smått störande när jag inte kan blogga hos Daniels föräldrar där vi är mest nu förtiden. Har inte tagit reda på varför det inte går att logga in på blogger.com där men kanske jag överlever. Har ivarjefall varit där nu ganska många nätter. Får sova längre på morgonen då Daniel är så jätte snäll och åker lite tidigare på jobb så att han kan lämna av mig på busshållsplatsen.
Har nu gjort tre långa morgonturer efter varandra så imorgon ska det bli skönt att få sova lite längre innan jag ska till frisören och därifrån på kvällstur. Ska sätta lite slingor i håret och rensa topparna.
Idag ska jag ännu orka dra mig iväg på ett lätt träningspass för nacke, rygg och axlar. Gör så bra åt mig!
Nu blir jag snart arg när det här inte fungerar. Det går inte att flytta bilder från telefonen till datorn. Jävla skit telefon och dens program! Sku vara slängd i ån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)