5 augusti 2012

Söndagmorgon

Har prissatt två kassar med kläder som alldeles strax ska föras iväg till loppis. Mamma kom med en jättekass mina gamla kläder som jag satt bort för något år sedan. Därtill finns ännu en låda med mina gamla kläder som jag ska gå igenom, prissätta och föra till loppis. Får nog ta en till vecka där. Hoppas jag får sålt så mycket att bordet åtminståne betalar in sig.
När jag gick igenom kassen med gamla kläder hittade jag tre par byxor som jag ska prova och hoppas de ännu passar. Sådant som man förut slutade gå med är idag igen sådant jag vill använda. Misstänker bara att de är för små...
D har åkt iväg för att träffa en kompis så honom ser jag inte förrän imorgon på eftermiddagen, bläh. Som tur har jag sällskap av mamma ända tills jag ska på nattur. Hur jag tar mig till jobbet är en annan femma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)