20 september 2012

Bitter ?

Får man bli bitter när man har en sådan lust att dra iväg till gymmet men värken i handen säger nej ? Jag tänker iallafall vara bitter en stund. Stötte handen rejält igår när vi var och sågade, som idag resulterar i att jag inte kan ta i någonting med den. På jobbet tyckte de att jag skulle åka iväg och visa den men jag avvaktar någon dag för att se ifall det går om. Något bra med studerande är ju att jag informerade henne på morgonen att eftersom jag har ont i handen får hon göra och jag ser på och handleder. Så det gick riktigt bra att jobba.
Får se om jag orkar ta en länk efter ikea-besöket på kvällen. Har inte på evigheter varit ute på länk så det kan vara smått tungt. Väntar hem min man så ska vi sedan åka till ikea, wuhuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)