10 september 2012

Ett råddigt inlägg

Klämde för en stund i mig en tortilla, mums! Mammas rester från veckoslutet. Nu är magen mätt för en stund igen. Har träningsvärk i benen men drog ändå iväg på en danstimme. Var inte riktigt min grej. Kanske för att det var helt för trångt. Tycker att de borde ha någon gräns på hur många som får delta på en timme. För på lördagen var det faktiskt fullt. När man sträckte ut händerna åt sidorna för att kunna göra rörelserna fick man kolla att man inte stötte till grannen. Och när vi skulle göra magmuskler på golvet fick jag ligga med benen nästan upp längs väggen. Var inte det minsta roligt med sådär många på en timme. Som ni märker har jag tränat flitigt! Var också igår på två timmar var jag lyckades svinga kettlebellen rakt i benet på mig (där är ett verkligt fint blåmärke!). Man ska kanske inte träna när man sovit inte ens hela tre timmar efter natturen.

Idag har jag fått ta emot min första studerande. En finsk ung flicka så får se hur det ska gå med språket. Måste försöka komma ihåg att berätta om allt vi gör och varför vi gör det. Kanske bra så får man lite själv fundera på sitt arbete också. Ska ha henne i fem hela veckor. Kan nu nämna att vi fick två studerande idag, enäggstvillingar. Tur har de olika färg på håret, annars skulle man nog inte se skillnad på dem.

Har nu jobbat fem av åtta turer så är på den vinnande sidan. Några till och så är det tre dagar ledigt. Ska bli så skönt.

Väntar att Daniel ska söka mig här från mamma så ska vi sova hos hans föräldrar inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)