2 september 2012

TJEJMILEN 2012

Har överlevt Tjejmilen 2012! I ösregn. Men det var det värt. Vilken härlig upplevelse det var. Har aldrig förut varit på ett så stort evenemang. Fick en tid på 1timme 35minuter. Till nästa år ska den förbättras helt klart. Kände mig som en dränkt katt när jag var tillbaka i terminalen och fick lite värme. Skorna var inte längre svarta utan bruna. Men det fixade sig med att jag gick i duschen med skorna på. Ett eländigt skavsår lyckades jag också skaffa på halva vägen så då fick vi stanna hela gänget och plåstra om mig.

 Här kommer lite bilder:





En genomvåt och iskall men nöjd löpare


1 kommentar:

  1. Duktigt =) lite ler bad gör gott åt kroppen =) å sommar regn lär brar vara bra =)
    Nästa år igen.
    Kram Fia

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)