12 oktober 2012

Hohhoh

Är helt slut. Färdig att gå och sova. Klockan nio på en fredagkväll. Månne jag börjar bli gammal ? Och har ännu till bara jobbat tre turer denhär veckan. Men har hela veckoslutet jobb. Inget ledigt här inte. Har kvällstur både lördag och söndag och innan jobbet finns det lite restjobb kvar på tomten att göra. Den där eländiga vedhögen som jag inte får uppradat, det är mitt projekt innan snön kommer (högen skulle vara uppradad innan augusti var slut, men där ligger den ännu!).
På själva bygget går det undan med fart. Det är duktiga karlar som är där och arbetar, från tidig morgon till sen kväll, sju dagar i veckan. Tycker nog lite synd om dem...
Var igår på Galna Dagar en sväng men fyndade inte just någonting. Ska ta bild och lägga upp när det finns tid. På måndagen är jag ledig igen så då hoppas jag det finns tid för lite mera bloggande.
Idag efter jobbet var jag en sväng till gymmet, gjorde av med huvudvärken i en av deras massagestolar och 30 minuters kettlebell träning.
Nu på kvällen har jag varit ut och äta med älsklingen på restaurang. Och så har jag rett upp i mitt rum som såg ut som Jerusalems förstörelse. Nu ryms man i sängen också! Resten av kvällen blir det bara tv och mys. Har nuförtiden inte ens tid att se på tv. Så ska bli skönt att bara ta det riktigt lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)