18 oktober 2012

Ledig dag

Har ledig torsdag idag. Ska jobba hela helgen istället. Fredag och lördag kvällstur och sedan natt på söndagen. Så det kommer bli ett lugnt veckoslut igen.
Idag började jag morgonen med att åka till labben för blodprov. Har ännu inte riktigt återhämtat mig trots att det är 1½ timme sedan de tog blod av mig. Tur var de jätte vänliga och hjälpsamma på labben då de såg att jag inte mådde riktigt bra. Fick först sitta med huvudet neråt i några minuter och när jag inte fick färgen tillbaka i ansiktet ledde de mig till en säng så jag fick ligga där tills färgen återvänt och jag kände mig bättre.
Nyss ringde de från arbetshälsovården och berättade att alla mina värden är som de ska vara. Det är ju skönt att höra!
Idag har jag tänkt städa lite bland mina kläder, sortera bort sommarkläder som man inte behöver på en tid igen. Så borde jag också dammsuga mammas bil, usch har inte alls lust med det! Ska också in till stan och köpa nya skor som skulle hålla lite regn. Får se om jag orkar och träna idag eller om det blir vilodag.
Jajaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)