28 oktober 2012

Samma timme två gånger

När man vakar är timmen mellan 3 och 4 den värsta timmen. Att ännu till måsta gå den timmen två gånger under samma natt är en riktigt pain in the ass! Snart är denna pina som tur över och jag får krypa ner under täcket. I en säng som för en gångs skull inte är tom och kall. Ska bli så skönt att få sova. Sov inte särskilt länge natten mellan fredag och lördag.
På fredagen efter jobbet stack jag direkt iväg till gymmet för en kettlebell-timme. Nise var redan där och det var roligt med lite träningssällskap. Vi badade infraröd-bastu, kändes ganska underligt att sitta i en varm liten låda men det lär ska vara bra. Slirade oss fram till butiken där vi handlade lite gott till kvällen. Vi hade det riktigt mysigt och trevligt med en massa snask!
Nise ville inte följa med ut och dansa så jag slog följe med Annika och hennes kompisar istället. Jag som bara skulle gå en stund ut och kolla läget kom ju inte hem innan halv 5 på morgonen... Och det känns inatt kan jag berättaa! Nåja, hade det också riktigt roligt med Annika och hennes vänner. Hittade också Daniel vid bardisken när vi bytte till en annan bar. Annika bjöd alla flickor på en minttu-shot, var skit äckligt med en rumsvarm sådan! Fy sjutton.

Vår gourmetmiddag vi fixade med Nise

Efterrätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)