28 november 2012

Min blogg

När jag läser en del bloggar blir jag förundrad över hur mycket en del gillar att skryta. Att allting alltid är så bra. Man förskönar allting. För att det ska se bra ut i andras ögon. Jag läser hellre bloggar där man känner att personen skriver ärligt. Är det en dålig dag så kan man skriva det. Det är inget att skämmas för. Jag brukar kanske inte blogga överhuvudtaget om jag inte känner för det, om mitt humör inte är sådant. Jag väljer att inte blogga istället för att skriva ett inlägg som inte är sant.  Vi har alla dåliga dagar, dagar då man inte är på topp.
Jag bloggar inte för någon annans skull än min egen. Jag bloggar för att få skriva av mig, dela med mig av det jag känner för. Jag tvingar ingen att läsa min blogg och om det inte behagar någon att läsa om mitt liv, så är jag inte missnöjd för det. För det här är min blogg om mitt liv. Jag känner inte att jag måste blogga med flera inlägg om dagen, jag bloggar när jag känner för det.
Emellan undrar jag om jag verkligen vill dela med mig av allt jag gör, äter och så vidare. Men ändå så fortsätter jag blogga. Men som sagt, jag bloggar om det jag känner för och när jag känner för det.

1 kommentar:

  1. Du menar säkert Kissie eller Dessie :) Sverigebloggarna är otroligt duktiga på att skryta tycker jag! Men roliga att läsa för den delen!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)