15 november 2012

Torsdagsjamit

Sov ända till halv 11 idag. Vet inte när jag senast sovit så länge. Men kanske jag hade sömn att ta igen från vaket. Kom ändå hem rätt så tidigt igår kväll. Var till arbetsplatsen en sväng idag. Vi är några utvalda som ska gå en utbildning/projekt och det var första föreläsningen idag. Temat är arbetshälsa men det är ett ganska brett område vi behandlar. Till nästa gång fick vi lite uppgifter vi skall göra.
Efter det blev det lite julfestplanering. Ser ut som att det ändå blir en personalfest trots en dålig festkommitté.
Gasade iväg till Borgå för att hinna i tid till BodyPump timmen. Eftersom det bara var 30minuter och fokusering på de stora muskelgrupperna lade jag på lite mera vikt än jag hade på måndagen. Var så slut i musklerna efteråt att jag inte tänkte hållas på spinningcykeln. Armarna skakade så att det var riktigt svårt att hålla i styret. Då har man tränat ordentligt!

Dagens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)