22 november 2012

Vecka 47

Har blivit lite bloggande denhär veckan, endast ett inlägg och det är torsdag. Dessutom ett inlägg jag just lade upp. På måndagen var jag på jobb och efter det och träna en stund. Tisdagen var det jobb och möte så kom hem först efter klockan 17. Hade planerat att träna då också men hade så sjuka ben att jag lämnade emellan för att klara av att gå på onsdagen. Onsdagen var jag som sagt till Tallinn på dagskryssning. Idag har jag inte gjort så mycket annat än tagit det lugnt. Mina ben är ÄNNU också sjuka från lördagen, kan inte förstå! Mina vadmuskler är antagligen överspända kan jag tänka mig. Men idag tänker jag släpa mig till gymmet och sedan spinning. Dåligt med träning denhär veckan för jag vet inte ännu om det blir någon träning på veckoslutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)