18 december 2012

Tisdag 18.12.2012

Min lediga dag har tog slut helt för fort. Har varit på vift hela dagen och nu är det dags att gå i säng. På förmiddagen blev de första julklapparna inhandlade. Sökte förgäves efter svenska julkort och fick nöja mig med kort utan text för en överdriven summa. Var in en sväng till Annika lånade penna att jag kunde skriva på korten. Blev en snabb up-date där om allt och ingenting. Hade stämt lunchträff med Ida på en nepalisk restaurang och efter det gick vi omkring på stan innan hon begav sig hemåt till Åland. Roligt att få se henne igen fast det inte ens är så länge sedan sist.
Trots att jag sprungit omkring hela dagen och benen är något sjuka efter gårdagen träning blev det endå ett varv på gymmet. När jag kom hem var jag ursinnig över idioten som emot på sandvägen och hade mig och backa, han kunde lika bra själv ha backat ju! Var och gjorde en inspektion av huset där det inte hänt något sedan elen drogs i förra veckan.
Fick någon lustig fling och tyckte jag skulle baka någonting. Det fick bli mjuka pepparkakor. Gjorde en miss och fick göra två satser deg så nu har jag massor med pepparkakor att äta upp. Får ta med en sats till jobbet att man inte äter ihjäl sig här hemma.

Webbcam kvalitet 10+

Lunch som serveras från hundmatkopp

Idas hundmat :D

Här ska de bakas!

Utseendemässigt kanske inte de finaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)