17 december 2012

Tur är det julfest bara en gång i året..

På fredagen hade vi personalens julfest. Det gick aningen vildare till än jag förväntat. Och jag som bara skulle vara en stund kom hem klockan 3 på natten. Roligt hade vi och igår var jag inte riktigt människa men släpade mig på jobb endå. Dricker inte rödvin på en tid...
På festens program hade vi välkomstglögg och mingel innan det blev mat. Efter maten kom julgubbens bror från Kerava på besök. Han hade med sig en rosksäck med julklappar som delades ut till var och en. Några började dansa redan innan vi kom iväg till den lokala baren. Dit jag barskt att jag inte är påväg. Drack någon drink och shakade loss på dansgolvet. Tror det gjorde gott åt ryggen!



Mysfaktor!


Creme Brulé


Fick håret stylat. Hårlack som cement!



Hittade stjärnor att pynta mig med


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)