26 januari 2013

Sick...

Varifrån kommer dethär snoret ?? Jag förstår inte. Har tydligen inte haft en ordentlig flunssa på flera år för nu är jag helt döslut. Orkar vara uppe en kort stund sedan känner jag mig så svag att jag måste sätta mig ner. Ringde jobbet igår på morgonen för att meddela att jag nog stannar hemma iallafall en dag, men fick "order" att stanna hemma över veckoslutet (hejdå söndagspengar!). Men jag är nog inte i arbetsskick idag ännu och knappast imorgon. Tydligen är jag inte den enda som är sjuk för det var bara 22 samtal före mig när jag ringde hälsocentralen igår. Fick endå direkt en tid till sjuksköterskan som skrev sjukledigt över veckoslutet åt mig. Hon tog ett prov från min hals och om halsen blir värre är det bara att åka in till jouren.
Försöker ta det lugnt tillsammans med Gossip Girl. Har blivit helt fast trots att jag sett de första säsongerna förut. Kan inte lixom sluta sätta på en ny del när det är slut.


bild från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)