16 februari 2013

Äntligen var det fredag

Klockan halv sju igår kväll låg jag ännu på soffan i mjukiskläder och ett hem som såg ut som ett bombnedslag. Lite efter klockan sju klampade en vän in med vinflaskan i högsta hugg. Det var med fart som vi städade här hemma och bytte kläder till något man täcks visa sig med.
Så vi hade några vänner här hos oss på förfest innan vi drog vidare till baren. Blev Amarillo som vanligt. Där var passligt med folk men inte så mycket bekanta. Snurrade på där i några timmar innan vi beställde taxin hem. Endel av oss var mindre fulla än andra.
Jag hade nya skor på mig, livsfarliga tydligen! Klackarna var så hala att det var som att gå på is inne i baren. Två gånger tänkte jag dra omkull och jag var inte ens full. Så nu vet vi att de skorna ska man inte använda tillsammans med mycket alkohol.
Drack inte så mycket igår och vaknade utan krabbis idag. Ett bra val.

Mitt hår börjar vara ganska bra längd redan
Finally it's Friday!


Shots for everybody (except the drivers)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)