8 februari 2013

Fullt upp!

Idag har det varit full rulle på enda från morgonen! Började dagen med ett träningspass, skönt att känna att idag är flunssan så borta att jag kan träna igen. Hade stämt träff hos Puustelli för att göra de sista ändringarna på köket och få iväg beställningen. Helt absurt vad ett kök kan kosta! Sedan blev det sushi med Nise, mmmm va gott! När magen var mätt var det meningen att jag skulle handla tapeter till två sovrum. Men gubben i tapetbutiken var så irriterande att jag bara fick med mig en sorts tapet som jag redan för länge sedan valt ut. Fick sedan skynda mig till försäkringsbolaget IF för att få en offert på hemförsäkring. Jobbigt värre är det med att huset måste försäkras medan de tycker att vi inte behöver försäkra lösöre ännu eftersom vi inte bor i huse, men nu måste ju alla våra saker också vara försäkrade fast de inte är I huset. Gaah så jobbigt det är med alla försäkringar!
Kom hem och bar in kakel som Daniel hämtade. Så iväg igen. Returnera paketbilen och påvägen slänga in lite kakel på K-rauta som kommit till oss som inte var våra, och så till matbutiken. Via posten hem och måla. Målade en god stund innan Daniel märkte att nu tar färgen slut. Och så igen iväg. Till K-rauta. Såg lite på deras tapeter men hittade ingen som direkt föll mig i smaken. Så det blev färg istället. Sedan var vi på kaffe till Daniels föräldrar och efter det orkade vi inte mera ta itu med målandet. Försöker istället komma i tid i säng så har man imorgon hela dagen tid att måla och tapetsera.
Imorgon ska jag försöka uppdatera med lite bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)