15 februari 2013

MangoPapaya

Efter några timmar med dålig sömn sitter jag nyduschad i soffan och funderar hur kvällen skall spenderas. Egentligen är alternativen två, sitta hemma och ta det lugnt eller dra ut och festa. Det är en evighet sedan jag senast var ute och röjde ju! Hade tänkt köra ett gym pass idag men har halsen så sjuk att jag lämnar emellan. Blir till imorgon eller söndagen. Jag sku inte alls ha tid att vara sjuk nu igen. Just när hittat träningsmotivationen igen. Skit endå!
Tänkte dock försöka lindra min sjuka hals med någonting varmt ikväll. På natten försökte jag med te och honugsvatten utan resultat så idag provar jag med någonting starkare.
Har ledigt veckoslut och inga destumera planer. Här hemma ska det städas och så ska vi handla, det är allt vi planerat. Får se vad vi hittar på. Det är visserligen ganska så skönt att ha ett oplanerat veckoslut!
Blev en massa babbel dethär...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)