5 mars 2013

05032013

Usch vad jag hatar långa morgonturer. Det är så sjuttons tungt att stiga upp innan klockan 6 när man har fått sova några dagar. Imorgon ännu morgontur och sedan följande först nästa torsda. Och som tur behöver jag inte vara hela dagen på boendet imorgon då vi har skolning från kl 13.
Blev ingen träning idag. Var istället på husbygget och stred med en dammsugare som bokstavligen bara suger upp damm. Den lämnade kvar alla små stenar och rosk på golvet, hemskt roligt att försöka städa med en sån. Nå fick nu i varje fall vardagsrummet så gott som dammfritt så jag kunde börjar måla väggarna där. Målade det svåraste i vardagsrummet, bakom takkan. Får fortsätta imorgonkväll. Sedan är det att hoppas att det duger åt herremannen, eller om det syns för mycket ränder.

Nu har jag lagat mat till resten av veckan. Skönt att inte behöva kocka varje dag. Till kvällsmål slängde jag ihop en fruktsallad, mums vad gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)