14 mars 2013

Ovanligheter

Imorgon blir det att söka sig till läkare.. Har enda sedan måndagen haft stegring men inga andra flunssa-symptom. Så därför har jag bara väntat ut stegringen men nu blir det nog att ta reda på vad jag felar.
Jag som bara brukar kunna sova 5-6 timmar efter en nattur började veckan med skönhetssömn efter söndagens nattur. Daniel ringde och väckte mig lite före fyra på eftermiddagen och kvällen kände jag mig inte riktigt i skick, och feberglaset visade 37,3. Så enda sedan det har mätarn visat 36,9-37,5 och min vanliga temperatur ligger på 36,0 till 36,2.
Fastän jag inte har feber så är jag ovanligt yr och trött. Känner mig trött hela tiden. Endå kan jag inte sova ordentligt på natten. Och inte kan jag sova på dagen heller.
Och jag brukar hemskt sällan få feber, om ens stegring. Senast jag var ordentligt flunssig visade feberglaset på 35 grader så då gick det åt andra hållet...

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)