18 mars 2013

Sömnlös natt

Nu när jag har möjlighet att verkligen sova ut, nä då ligger jag och tvinnar i sängen hela natten och får bara någon timmes sömn. Borde vara slutkörd efter två fulla dagar med byggarbete i huset. Och att sova på dagen är ingenting för mig, då sover jag absolut inte på natten.
Lite över åtta imorse öppnade jag dörren för vårt kök. 55 delar senare hade killarna burit in alla delar till köket och hjälpköket. Och nu råder fullständigt kaos av skåpmoduler och maskiner. Men nu ska det bli bra ska ni se!
Tänker snart sätta mig i bilen och köra mot gymmet. Får se vad jag känner för att göra. På eftermiddagen ska jag ringa ett viktigt samtal så fort jag rätt ut vart det är jag ska ringa. Och kvällen kommer högst antagligen gå till att placera ut köksskåpen på sina rätta platser.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)