22 juli 2013

Helt för mycket gott!

Har haft fullt upp hela den senaste veckan, nu hinner jag skriva några rader innan jag ska på kvällstur.
Under förra veckan har jag bland annat hunnit sola och simma, åka båt, rensa ogräs, städa gården, träna, Tirmo Blues, kalasat, träffa släkt och vänner och ätit helt för mycket godsaker.


 På Benitas Cafe

På onsdagen ordnade jag babyshower åt Ida

 På lördagen firade vi Daniels födelsedag 

 Det blev mat på Amarillo (till Daniels stora glädje) med Ida, Marcus, Tomppi, Ina och N

 På söndagen var det 2-års kalas och en såhär fin kaka hade de fixat ihop

 Onsdagens mozzarella-tomat paj

 Daniels födelsedagskaka
 Provade på någonting nytt på Amarillo


2 kommentarer:

  1. Oj så fin blöjkaka. Hur har du gjort den, var det svårt? Skulle kunna göra en sån till min väninna :) ser ganska roligt ut. tack för svaren på förhand.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De e int ja som har gjort kakan så kan int säga om de e svårt eller int :) på dendär kakan e blöjorna ihopvikta o radade runt en flaska. Vill man att kakan blir lite "städigare" kan man rulla ihop blöjorna o sätta ett litet gummiband runt varje blöja :)

      Radera

Tack för din kommentar :)