11 juli 2013

Min lediga dag

Igår var jag ledig från jobbet men hade program från morgon till kväll. Hade tid hos tandhygienisten direkt på morgonen, det är ju sällan trevligt med tandläkar besök! Innan jag fick tänderna putsade sprang jag in med några liter vatten till livsmedelslaboratoriet för att få prover tagna på vårt vatten. Hela dagen gick jag med min mommo i butiker innan jag hade läkare kl 15. Vi gick i några butiker i gamla stan och var inne på Brunbergs och smakade på lite choklad. Lunch tog vi på Cafe Cabriole, och oj vad det var gott! Dit tänker jag definitivt gå flera gånger, deras salladsbord bongar av goda sallader! Sent på eftermiddagen kom jag hem och vi satte igång att städa för på kvällen kom mamma och mommo hit på kaffe. Och titta på huset. Av min mommo fick vi lite inflyttningsgåvor (som jag till viss del valt själv).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)