19 augusti 2013

Födelsedag

På fredagen fyllde jag 22 år, börjar känna mig gammal! Jag hade tänkt lägga upp ett inlägg och gratulera mig själv men jag hade så fullt upp hela dagen att jag inte hann. På morgonen var jag 1½ timme på gymmet, sedan sprang vi på stan med mamma och handlade till kaffet. När jag kom hem gällde det att ta dammsugaren i handen och dra ett varv i huset. Hann sedan just få kläderna på och håret torkat innan Annika dök upp klockan 14. När hon åkt började jag baka och fixa allt färdigt. Från klockan 16 kom det gäster hela kvällen och de sista gick hem vid 21. Då var jag helt färdig och sängen fick bli följande. Visst är det roligt med gäster och presenter men det på att fixa allting i ordning.
Jag bjöd på rulltårtsbakelser (lathet?), mockarutor och mammas blåbärspaj. Som vanligt tyckte alla att det var mycket gott, och det är ju huvudsaken.
Presenbord (fast alla paket rymdes inte på bordet)

2 muggar och assietter till Lumi serien
Nomination armband

Ögonskugga, pengar, presentkort, ljus och Angry Birds mugg

Köksassistent

Här ska det börja bakas!

Fina rosor av älsklingen 

Vi fick också en gemensam födelsedagspresent och julklapp med Daniel som nu väntar på att installerad; en luftvärmepump. En sak vi verkligen behöver för att hålla elräkningarna i shack! Tack ska ni ha M & F! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)