27 september 2013

Septembers sista fredag

Fredag då igen. Inte för att de har nån skillnad. Har fixat mig klar och ska snart köra till Söderkulla, sen blir det mot Hesa o tresa me Christa!
Klarade mig idag utan blodbad i duschen efter att två mornar i sträck haft ordentliga blodbad där. På onsdagen fick jag näsblod i duschen, och det var kanske 3dje gången i mitt liv. Igår visste jag inte först varifrån blodet kom, då allt vatten bara blev rött och munnen var full o blod. Efter en stund kunde jag konstatera att det inte blödde från munnen, inte heller från näsan. Utan från ett pyttelitet sår brevid näsan! Och det ville inte sluta, blodade ner halva duschrummet när jag försökte få tag på papper att sätta emot och stoppa blodet. Efter sådär 20 pappersbitar slutade blodet rinna och jag fick påsatt ett plåster.



1 kommentar:

  1. Haha, jo ja e nog ganska ofta o läser din blogg :)
    Ja e själv så trög på att skriva i min, blir int riktit av då ja int så ofta hinner sitta vid datan :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)