18 september 2013

Söt som liten

Jag är ingen kattmänniska, hundar är mera för mig. Men nu har jag länge gått och funderat på en katt, konstigt nog! Men varför kan inte katter hållas små ? Det finns ju hundar i olika storlek så varför finns det inte en kattras som inte blir stor ? Sku katter alltid hållas lika små och söta som när de är ungar sku vi utan tvekan ta en katt. Stora katter är mer fula än söta enligt mig, de beror helt på katten förstås! Ifall det dyker upp möss i husknutarna blir vi ju nog att ta en katt som håller reda på mössen!


En sånhär liten söting sku jag gärna ha här hemma! 

4 kommentarer:

  1. Bara ni int sku ta en lika lat katt som vår som int ens bryr sig om att de finns möss i huset ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så lata får int ens katter vara :D

      Radera
    2. Om ni skaffar hit en okastrerad liten hane åt nadja blir de små kissor me stort jaktsinne så kan ni ta en sån sen! ;)

      Radera
    3. Du får söka fram en frivillig på Åland så kan vi ta en minikissa :p

      Radera

Tack för din kommentar :)