10 oktober 2013

Två dagars sysselsättning

Igår startade en av höstens höjdpunkter; Galna Dagar på Stockmann! Var där några timmar på eftermiddagen med nååågra andra. Hade ingenting jag i tidningen färdigt sett att jag skulle ha men det finns ju så mycket mera i butiken så hittade ändå allt möjligt! Daniel undrade för hur mycket jag egentligen handlat när jag hade 6 stycken gula påsar när jag kom hem. Mina inköp var packade i onödigt många kassar för att en kass inte skulle bli så tung, så sist och slutligen var det inte så mycket. Förutom sakerna här nedanför blev det en hel kass med julklappar. Bra att vara tidigt ute!

Två kassar från Delikatessen blev det också handlat
 
 Nya gummistövlar, de behövs här på landet. 

 Dynvar till stora dynorna och en slevställning (alltid lika mycket problem med vart man ska sätta sleven när man lagar mat! )

En ny författare att ta itu med! Superdukar att slänga i med i tvättmaskinen

Och dagens sysselsättning, PartyLite ljus sortering, som ännu också är på hälft... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)