31 december 2013

Året som varit - 2013

JANUARI


Vi började året med en hotellnatt i Åbo och hann ännu till Stockholm med mamma och F innan månaden var slut.

FEBRUARI


Min första och sista kväll i baren med alkoholdrinkar. Vi fick ta över huset och var där och jobbade nästan all ledig tid. Jag åkte med pappa och de andra till Himos 3 dagar. 

MARS


Ett plus på stickan och en Sverige-kryssning, denhär gången med 2 vänner.

APRIL


Var första gången med om en BabyShower, vi hade det första rådgivningsbesöket och inflyttningsgranskningen godkändes och vi flyttade in i huset. 

MAJ


Vi hade inflyttningskaffe och fest. Vi fick se vår lilla första gången på ultraljud. Jag deltog i NaistenKymppi

JUNI

Vi hälsade på hos Ida och Marcus på Åland, spenderade midsommaren i Tvärminne och ett veckoslut i skären. Jag började min semester andra veckan i juni. Pappa fyllde 50 som firades med trädgårdsfest. 

JULI


Semestern tog slut, kompenserade med extra lediga dagar och sjukledigt. Flickkväll med de bästa. Hindhårregattan och Svartbäckloppet. Båtande. Ordnade en BabyShower för Ida. Daniels födelsedag. TirmoBlues

AUGUSTI


Kräftskiva hos Christa. Min 22-års dag. Mera sjukledigt och bröllop i Åbo

SEPTEMBER


Tjejmilen där jag var aktiv hejare på gräsplan. Färgade håret mörkt. Var första gången värdinna för Tupperware och PartyLite.

OKTOBER

Blev mammaledig. Blev överraskad med en super BabyShower av de bästa flickorna som finns. Fick träffa mitt blivande Gudbarn. Tillagade nya maträtter och shoppade loss på GalnaDagar. Borde ha varit stilla och hade lyftförbud. 

NOVEMBER


Njuter av livet så gott det går. Vår lilla Fröken föds 06/11 i vecka 37+6 och våra hjärtan brister när hon läggs in på barnavdelningen. Nyblivna föräldrar där sömnen blir kortvarig men lyckan är enorm. 

DECEMBER


Livet som hemmamamma börjar rulla på men vi är mycket ute på vift. Jag och Daniel blir officielt Gudföräldrar till sötaste Charlie. Vi julpyntar vårt hus för första gången och vi firar vår första jul som en familj. Vi avslutar året i bra sällskap av våra nära vänner. 


I sin helhet har det varit ett mycket bra år. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)