29 december 2013

Sista veckoslutet 2013

Vet nu knappt ens att det är söndag idag, är helt borta med dagarna när Daniel varit hemma så många dagar och det varit helg mitt i veckan.
På fredagen gick vi lite på reorna i Borgå med mamma, Fröken fick lite nytt i större storlekar och jag fick hem en kahvakuula. Daniel var också duktig och hittade lite nytt till sig på rea.
Ganska extempore drog Daniel iväg till Tallinn på lördagsmorgonen och jag hade hittade ingen som ville hålla mig sällskap. Packade unge och vagn i bilen och körde till mamma. Vi gick till stan för att köpa amningskupor men fick nog med oss lite annat också. Sedan gick hela eftermiddage där hos mamma, jag och Fröken sov på varsin soffa :D Framåt kvällen orkade Fröken äntligen sällskapa så klockan var halv 8 när vi packade oss hemåt.
Idag har också varit en riktigt slöar-dag. Medan Fröken sov ute i vagnen ordnade jag lite i skåp och lådor. Det är ungefär allt vi gjort idag förutom fixade mat och pannkaka. Nu på kvällen har Frökens hand och fot blivit stämplade och sedan badade vi henne.

Första pannkakan som jag lagat
Styling-spray och färgbalsam
Inte den kahvakuulan jag sku ha men denhär duger säkert bara handtaget får ett lager tejp
Blommigt och ljusrött, man kan inte motstå!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)