18 januari 2014

Kvalitetstid

Igår förde vi Matilda och ett helt bagage till mamma/mommo på eftermiddagen. När vi berättat vad som är aktuellt och hon tycker om fortsatte vi på tumis till BioRex för att se Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. En humor film med mycket smällar!


Efteråt blev det lite snabbmat och sedan höll mitt hjärta på att brista så vi fick åka till mamma för att gosa lite med Matilda. Var där så länge tills hon var nattfärdig och kvällsmaten på gång. Pussade henne godnatt och så blev det Amarillo. Där drack vi en cider och spelade Yatzy med Max. Sedan hem och sova. Jag var nog lite ängslig hur jag skulle klara av att sova utan Matilda hemma men när vi kom hem var jag så trött att jag somnade bums.



Så igår var hon första gången någonstans övernatten. Det hade gott hur bra som helst, hon sov från 22 till 10 med mat 2 gånger framåt morgonen. Snäll hade hon varit, inget skrik eller gnäll. Och glad blev hon när vaknade på förmiddagen och hörde att vi var där.
Det var roligt att få vara flick- och pojkvän en kväll och umgås tillsammans. Men nu är det tomt hemma utan baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)