13 januari 2014

Ljusröda drömmar

Kollade runt litet på internet på olika tapeter man kan ha i ett flickrum. Jag vill inte att de ska bli "för" flickigt men det får ändå synnas att det bor en flicka i rummet. Hittade ju nog en massa fina tapeter som jag gärna skulle sätta upp. Men om det passar med de gula väggarna är jag inte alls säker på...
Kanske det blir sedan när hon ska få en "storaflickorssäng" och spjälsängen kanske behövs av någon annan :)


I ljusrött går de ju alla. Den med bokstäver och den med stora vita stjärnor är nog största favoriterna just nu. Apan är en wallsticker som också är ganska cool.

6 kommentarer:

  1. Apan e ju supersöt! å stora stjärnona också å domdär rändena ner ti höger :) de e så rolit me barnrum!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De e så! :) barntapeter e bara int någå billiga :/

      Radera
    2. nä de e dom int! däför blir de bara en vägg hos oss också :)

      Radera
  2. Vart har du kollat på dessa tapeter? :) Alla e ju jätte söta o fina! Har en kompis som ja tror användt sig av dendär randiga tapeten ;o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag googlade "lastenhuoneen tapetit", kullanmurut.fi var en sida där jag hittade många fina och sedan en finsk sida med massor av olika tapeter.
      Jo de ser ut att vara samma, nätt rum var det för en liten flicka :)

      Radera
    2. Just de ja :) borde själv o börja snart kolla lite tapeter, nåt till flickans rum. De e ju annat sen då man ser tapeterna i helhet :) men hennes rum blev nog sött!

      Radera

Tack för din kommentar :)