24 januari 2014

Veckan som gått

Har inte skrivit några andra inlägg än bloggutmaningen på hela veckan. Det är konstigt, det känns som vi bara är hemma samtidigt som jag tycker att det hela tiden är något program!
På söndagen var jag på ett uselt Tupperware-party, värdinnan var det absolut inget fel på, henne gillar jag starkt! Men konsulten från Tupperware var extremt jobbig, hon pratade pratade pratade och pratade lite til! Jag slutade lyssna på henne efter 15 minuter, de andra gäster efter 50 minuter, hon bara inte förstod att sluta prata! Jag hann inte ens smaka på någonting av det goda som bjöds till kaffet innan jag måste åka iväg.
Min syster hade kalas på kvällen, fast det var förra året hon fyllde år! Nå fick kaka där istället.
På måndagen var jag på Step-timme till LadyLine. Och det var så s k ö n t ! Benen var riktigt mjölksyra efter den halvtimmen. Mina sjuka ben trotsade jag med att på tisdagen gå en 3,6km länk i det fina vädret. Hade också finbesök av C som jag inte sett på evigheter.
Hade blivit bjuden på Tupperware till onsdagen också men det skippade jag och mamma spenderade kvällen här med oss. Innan det var Daniel med Matilda och hälsa på famo och fafa så jag var helt ensam hemma en stund. Funderade vad jag borde hitta på och satte en film och snurra! Lyx.
Torsdagen tyckte var en bra dag att gå ut och gå, låta Matilda sova ute hela dagen och göra någonting vettigt inne. Nä-he, skit kallt var det ute så det blev ett IKEA besök med Nixu isället. Matilda sov gott i kärran under hela besöket, när jag betalade vid kassan tyckte hon förstås det var en bra stund att börja skrika! Tur finns det ljuddämppare! Ett loppis-besök hann vi ännu med innan vi racerkörde hem för det var någon som var liiiite arg (hungrig) på bakbänken. På kvällen provade jag mina magmuskler på LadyLines Korsetti-timme. Det blev också bara provande, hittade några små muskler under fläsket men ryggen sa nixnax! Step-timmen gick däremot bättre och benen fick jobba sig fulla med mjölksyra.
Idag är det också på tok för kallt för Matilda att sova ute så vi sover i hjälpköket istället, tyvärr inte alls lika bra som ute! Maten är snart färdig och jag ska iväg på ett spinningpass, wuhuu!

Köp ingenting annat än halogenbrännare! sa Daniel. Nädå absolut ingenting annat 

Sover gott i kärran inne på ikea


1 kommentar:

  1. Somom man nångång kommer ut från Ikea me bara de man sku ha ;p dom e no skickliga på att få folk lockade ti att köpa!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)