12 februari 2014

Småa plagg




Den blommiga klänningen kom hem samtidigt som Matildas vinterhaalare, till halva priset kunde jag inte motstå den. Många kalas på sommaren så den blir säkert bra då.
N var här på måndagen och hälsade på och med sig hade hon en kass med A's för små kläder som jag fick rota igenom. Mycket fint men försökte välja sånt som vi faktiskt verkligen har användning för. Helfärgade byxor då hon för tillfället bara nästan har randiga!? Billigt fick jag alla plaggen dessutom!

Vet inte hur många euron (säkert hundralappar) jag sparat med att köpa Matildas kläder på loppis, av bekanta eller från rea-stången! Till normalpris nytt från butiken har jag köpt 3 pyamasar (1 + 1 dubbelpack), en body till dopet och 2 mössor. Ja'a. Ganska bra har jag nog kunnat hålla mig må jag säga!
Så länge det är något som verkligen inte behövs just nu med detsamma så köper jag inte barnkläder till normalpris. Idag ska jag ändå gå och se om jag skule hitta ärmlösa bodyn till henne att ha under långärmade skjortorna hon har. Kanske jag fyndar dom billigt också ;)

1 kommentar:

Tack för din kommentar :)