10 april 2014

Galna fynd

Antingen så gillar man Stockmanns Galna Dagar eller så gör man det inte. Jag hör till den första kategorin och tycker dessa dagar är awesome!
Var på Stockmann Jumbo igår med mamma, och sådär miljoner andra. Fast det var inte så farligt med folk, värre har det varit. Gick omkring och plockade billiga saker i kassen, många klädesplagg fick jag lämna utanför provrummet...
Från Delikatessen hade jag hem 2 fulla matkassar värda betydligt mycket mer än vad jag betalade. Passade på att köpa fint maletkött och höns bröstfileer att frysa ner. Och så hade de vällingen nedsatt så nu är frökens lager påfyllt igen!

Rengöringsgrejer

Till Lilla Fröken

Till mig själv 

Och allt detdär jag glömde att lägga med på dom första bilderna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)