19 september 2014

Ledig fredag

Första dagen på över en vecka som vi bara varit hemma med Matidla. Skönt att imellan bara kunna vara utan stress med mat och sovande.
Dagen har gått ut på att sitta på golvet och leka, runt om i huset. Bra när hon alltid hittar något att sysselsätta sig med t.ex. när jag hänger byk. Det är bara när man fyller diskmaskinen man ska föra henne i ett annat rum, annars sitter hon och plockar ut besticken. Fast hon kommer ju nog krypande med racerfart när hon vet att diskmaskinen är öppen :D.

Hmm va månne de finns på hyllan ?

Här fanns någo roligt! O på tå ska de stås



När Daniel kom hem fick jag tid att fara ut på länk, blev min vanliga runda på 5,3 km. Brukar ändå variera den med att springa åt olika håll och lite olika vägar.

Bild från gårdagens powerwalk
Igår började Koko Suomi Leipoo igen på tv, farligt program. Så idag blev det att baka en Bostonkaka. Jag har aldrig bakat än förut, har inte ens tänkt på det. Så nu blev det en på prov. Tur ska vi ha gäster imorgon så den får åtgång!


M kom hit och fixade min kamera så nu tar den fina bilder igen. Förut sku jag har prova göra det själv, nu har jag för lite intresse för teknik så låter sådana som kan, göra det ;).



Nu är det soffhäng och film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)