2 december 2014

Tisdag 02122014

Ledig dag 1 av 10. Dagen är snart slut och vad har jag fått gjort ? Igentligen ingenting! För jag har haft gäster från förmiddagen ända till nu. Först kom T för att snarvla skit och låta mig tjuvkika på PartyLites nyheter. Sedan undrade J och E om de fick komma hit och leka, och visst. Matilda var nog i behov av en lekkompis. Nu sover Matilda ute och jag har en stund för mig själv innan pappa i huset kommer hem. Ikväll ska jag på möte, kanske mitt sista ?

Fast jag inte har fått gjort någonting fiffit idag, okej diskmaskinen har jag fått på, så känns det helt bra. För jag har haft tid att träffa vänner. Som dessutom tagit sig tiden att komma hit. Efter att jag kom hem från Spanien känns det som att jag bara har varit ensam hemma med Matilda eller så har jag varit på jobb. Riktgit så är det ju kanske inte, men så känns det. Har inte haft tid att träffa vänner eller bara se på alla inspelade program från tv.

Nu när jag är ledig har jag också inplanerade lite kaffe-dejter och annat. Och så var det ju en hel del jag borde få gjort under mina lediga dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)