12 juli 2012

12072012

Har spenderat två dagar med att packa, packa och åter packa. Förstår inte hur jag kan ha så mycket saker. D har plockat ihop alla sina saker och fört iväg dem redan så det är bara mina saker kvar. Kärlen har varit det värsta att packa. Och fy s*tan så de väger!
Igår hade jag projekt med mina kläder. Då radade jag dem i ska ha - kanske - ska inte ha högar. Idag står det på tur att plocka ut det jag för till mamma för att ha där. Resten tar jag med mig. Plockade annars ut fyra kassar med kläder jag inte ska ha mera.
Igår på kvällen hann jag träffa några vänner. Idag har jag förutom packat hunnit till mamma en sväng (orsaken varför jag for dit i första hand glömde jag förstås hemma), till butiken med mamma, baka två saltiga pajer, gå på en stretchningstimme med Nise. Jaa, och jag började dagen med att trilla med stolen när jag tog ner gardinerna..
Alla taklampor är nerskruvade idag så här är lagom mörkt medan åskan bullrar utanför.

5 av dessa kassar innehåller mina skodon 

KAOS

Kärlen nerpackade



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)