16 juli 2012

Veckoslut

Inleder sista semesterveckan idag. Ganska trist känns det när man ser väderprognosen för den kommande veckan, regn alla dagar.
Bloggade sist på torsdagkväll. Veckoslutet for förbi i ett huj. Fredagen började jag med två träningspass. Hann bara hem så ringde pappa att han är där helt strax. Kände mig lagom fräsch när jag inte hann gå i duschen eller byta kläder. I sju timmar flyttade vi möbler, lådor, kassar. Men så var också det gjort. På kvällen hann jag packa upp stor del av mina saker här var mitt hem nu är. Träffade också några vänner för lite catch-up.
Började lördagen med att uträtta lite ärenden i stan. Sedan fortsatte jag med att ställa i ordning alla saker. Var en lättnad när jag tog itu med den sista lådan här. På eftermiddagen var det Tjejmilen-träff med bastu och god mat. Galet (på ett bra sätt) schack. När jag kom hem var badtunnan varm så det var bara att hoppa i. Skönt att bada i några timmar och dricka någon sval.
När D vid 17-tiden på söndagen konstaterade att vi inte gjort någonting på hela dagen, tyckte jag vi gott kunde ha en dag som vi "inte gjort någonting alls". För visst hade jag ju gjort, jag hade sett alla program jag spelat in på boxen under sommaren. Besvärligt dethär med att byta digibox varje gång man flyttar. Några timmar på kvällen spenderades hos A som bjöd på jordgubbs-shottar.

Åka gräsklippartraktor
Min nya nyckel 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)