22 juli 2012

Sista semesterdagen

Så har fyra veckors semester kommit till sitt slut. Dåligt väder har det varit största delen av semestern, känns ganska trist. Mycket som vi villat göra har blivit ogjort på grund av det ostadiga vädret och att man inte alls kunnat lita på väderprognosen.
Båt har vi just inte alls hunnit åka, terrassen har jag besökt kanske 3-4 gånger, sola har jag hunnit med hela 3 gånger. Ganska fattigt. Tappade helt lusten att få ligga i solen och njuta när det mittiallt ändå kommer regnmoln. Men vi har iallafall hunnit fira midsommar på Åland och besöka Åbo en gång. Ett veckoslut var vi på landet. Och så har vi flyttat.
Den här sista semester veckan tog jag iallafall ut de besöken på terrassen som aldrig blev av. Trots att jag bara suttit på egen terrass. Idag ska vi och se på när våra vänner hoppar bengy-jump. Efter det blir det troligtvis grillning hos min kusin. Kvällen tänker vi spendera med Pirates of Caribbean, On Stranger Tides. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)