14 september 2012

Fredag

Äntligen ledigt från jobbet! En dag ledigt på elva dagar. Det känns ska ja berätta. Det är ju som om man sku bo på arbetsplatsen. Nu har jag hela veckoslutet ledigt och det är så skönt. Meddelade också på jobbet att de får vara hurdant kaos som helst där, jag kommer inte på jobb före måndagen. Jag har rätt till mina lediga dagar.
Idag har jag börjat dagen med ett RVP-pass ((reidet, vatsa, pakara) har svårt att översätta det så det låter bra)) och sedan 45minuter på gymmet. Benen lär åtminståne vara tränade nu. Orkade bara 15minuter på springmattan så skrek benen så att jag fick sluta. Det var ändå tid att gå i duschen då redan. Efteråt åt jag en välförtjänad lunch med Annika på Tiger Sushi, mums! Gick i några butiker med mamma innan vi äntligen var hemma igen.
Nu sitter jag här och funderar vad vi borde hitta på till kvällen. Är sugen på att gå till Wanha Apoteekki på en Malmgårds cider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)