19 september 2012

Vart försvinner dagarna ?

Började dagen med en kort länk med hunden. Nu är den helt slut så hoppas den sover hela dagen utan att göra fanstyg. Efter länken räknade jag att det gått minst 12 timmar sedan jag ätit senast och bestämde mig för att åka till sjukhuset och ta blodproven jag fick remiss till i juni. Nå det blev inga prover tagna för parkeringsplatsen var hetl proppfull, väntade tio minuter innan jag tillslut parkerade längs vägkanten för att sedan i labben konstatera att det säkert är 20 personer i kö. Där blev jag inte och vänta. Så får göra ett nytt försök någon annan gång när jag har passligt.
Nu är jag hemma en stund och ska sedan iväg på spinning och rvp. Får se om Nise dyker upp idag. På måndagen skulle vi också träna tillsammans men då kom hon först när andra passet var på slutrakan. Efter träningen har jag eftermiddagen ledig innan vi på kvällen ska iväg ner till Emsalö och såga våra stockar till virke.
Har så fullt upp hela tiden, jag förstår inte vart tiden far. Bra att jag hinner logga in på facebook på datorn en gång per dag (det är ju lixom viktigt att hålla sig uppdaterad). Att se på tv eller blogga finns ingen tid för. Får väl snart stress igen, blä!
Ska blogga lite senare med bilder från veckoslutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)