24 september 2012

Fullt upp!

På fredagen gick jag en halv timme tidigare från jobbet för att hinna på spinningen som började klockan 16. Körde 30minuter spinning och 30minuter rvp. Blivit en hel massa spinning och rvp på de senaste veckorna. Därför ska jag idag dra mig iväg på BodyPump innan kvällsturen.
På fredagskvällen badade vi bastu och såg på Sex And The City 2 filmen som hade TV-premiär. Till det hade vi lite vitt vin, kex och ostar. Och sällskap av två vänner.
På lördagen var det städning som stod först på schemat då mamma och hennes man kom hem från deras resa. Sedan var vi hela dagen på tomten. I sex timmar radade vi upp virke, ända tills jag blev för kort och Daniel fick ringa efter en kompis som kunde hjälpa. Så jag radade lite ved medan de sista plankorna lyftes upp. När det blev skymning tände Daniel på bastun som förut sto på gården men nu var demolerad av grävmaskinen. Pojkarna fick en mysig brasa ute på berget medan jag pysslade med annat inomhus. Trots att hela dagen gått åt att arbeta orkade vi ännu med ett besök på en kompis bar. Mysig bar hade de fixat nere i källarvåningen.
Söndagen gick åt att göra ingenting ända tills jag sku göra mig klar för kvällsturen. Det regnade ju precis hela dagen igår så humöret gick lite hand i hand med vädret. Snälla Daniel körde mig till bussen och hämtade han mig ännu från jobbet på kvällen.
Idag ska jag som sagt på ett träningspass innan jag ska på jobb. Kanske hinner luncha med Annika också. Och så måste jag hämta en bok på biblioteket. Dessutom borde jag förbereda mig och skriva ner lite punkter osv inför morgondagens samtal med arbetsplatspsykologen. Det är ett samtal vi alla måste gå på från vår enhet..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)