26 september 2012

Hård träning

Bara att gå bränner i mina magmuskler! De har fått så hård träning nu i tre dagar att imorgon måste de få vila.  På måndagen var det ett hårt BodyPump pass med 800 repetitioner. Märktes tydligt att jag inte gått på pumppi sedan våren. Trodde mina muskler sku gå itu.
Igår var det Bodycombat på schemat med 60 andra. På tal om trångt. Fick kolla bakåt innan man sparkade att ingen fick foten i huvudet. Det var verkligen tunga 60 minuter där pulsen hela tiden hålls högt uppe. Sparkar och slag är vad timmen går ut på. 
Idag körde jag med spinning och rvp. Det var nytt rvp-program som var riktigt roligt. Känns som om det är lättare än det förra. Men det är svårt att säga nu när jag tränat hårt i två dagar och musklerna är helt sjuka. 

En god proteinshake




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)