19 september 2012

VINKVÄLL

På lördagen var vi här hos mig med några vänner. Vi fixade tortillas och till efterrätt blev det min kladdkaka (eftersom den hade så god åtgång senast). Jag bjöd på vin som jag hade hemma. När vittvinet var uppdrucket plockade folket fram lite egna drickor. Rödvinet hade inte så bra åtgång men jag vet att mamma gärna vill ha det. Som sagt, vi åt och drack och hade roligt. Roligt när alla kommer överens och kan skratta tillsammans fast man inte känner varandra från förut. Hoppas det blir flera kvällar med dethär gänget. Får väl börja planera in nästa gång redan!
Vi hade inte tänkt oss någon utgång men det slutade ändå med att vi beställde taxi (lite onödigt enligt mig då det är mindre än två kilometer in till centrum) och begav oss till stan. Natten spenderades sedan i Amarillo bland MASSOR av folk och många bekanta. Roligt var det.

Bordet dukat 



Telefonutställning, för att någon måste få vara störst ;)
Jaha ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)