14 november 2012

Ett stänk av vitt

Fortsätter inreda huset vårt. Har ett rum på det klara. Daniel kommer knappast att ha något att invända med. Och nöjd borde han bli då jag beslutat mig för att hålla väggarna vita och inte ljusgula som jag pratat om. Hoppas bara jag inte är ute och seglar med storleken på rummen för jag har ingen aning om hur stora rummen är i verkligheten. Det är svårt att från ett papper med siffror kunna veta exakt.
Det som är rum nummer 3 på ritningen ska fungera som gästrum och arbetsrum. Där tänker jag tränga in en gästsäng, skrivbord och bokhylla. Det är mera bara bokhyllan som behövs införskaffas, de andra möblerna har jag redan. Tänker nämligen kräva mitt skrivbord av pappa som han nu haft i flera års tid hos sig.
I och med att både väggarna och möblerna är vita kommer jag piffa upp rummet med fina textiler.

Inte mitt skrivbord men mitt är lite liknande

Hemnes soffsäng med en massa kuddar

Hemnes bokhylla, som jag hoppas kommer få flytta in hos oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)