14 november 2012

CL

Håller på med Camilla Läckbergs kriminalromaner. För flera år sedan läste jag en av hennes böcker och nu beslöt jag mig från att börja läsa dem från början. Tycker hennes böcker är spännande och roliga att läsa men kan vara lite tunga också. Ofta är det en hel massa personer att hålla reda på. Också skriver hon på ett sätt som gör att det inte går att luska ut vem gärningsmannen är. Håller som bäst på med Stenhuggaren.
Jag är sådan att när jag börjar läsa en bok kan jag inte sluta. Okej visst, ifall boken är jätte tråkig i början kan jag ganska fort lägga den ifrån mig. Och så finns de sådana böcker som jag bara inte orkar fortsätta läsa för att början helt enkelt är för tråkig. Men Camilla Läckbergs böcker är allt annat än tråkiga!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)