14 november 2012

Teknikens underbarn

Glömde usb-sladden hemma så efter några om och men och misslyckade försök har jag lyckats få bilderna från telefonen till datorn så jag kan blogga med bilder. Sist och slutligen var det inte så svårt att få dem till datorn men jag måste ju prova på alla möjliga sätt innan jag beslöt mig för att skicka bilderna med e-post och så tar ner dom på datorn. Är lite besviken över man inte kan överföra bilder från telefonen till datorn med bluetooth.
Blev inget gym för mig idag, var för lat för att duscha två gånger så tog det lugnt hela dagen istället och gjorde ingenting. Får träna hårdare imorgon istället. Kvällen gick lugnt och vi hann skvallra lite med Nise under arbetets gång. Trots att jag ingenting gjort idag är jag helt slut (eller är jag trött på grund av att jag inte gjort någonting vettigt?) och hoppas den här kan pigga upp mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)